Top 10 alimente pentru reducerea grasimii de pe burta

Daca ti-a placut acest articol, apreciaza-l cu un share!

Grasimea abdominala, cunoscuta si sub numele de grasime viscerala care se acumuleaza in jurul sectiunii medii, este o preocupare majora pentru multi. Nu numai ca grasimea de pe burta iti face silueta neatractiva, ci si creste riscul de hipertensiune arteriala, diabet si boala ficatului gras.

Lectura suplimentara: Boala ficatului gras – Ce sa mananci daca ai ficatul gras

Lectura suplimentara: Cum sa scapi de cea mai periculoasa grasime abdominala? Metode care reduc grasimea viscerala

Multi oameni incearca sa tina dieta pentru a pierde grasimea de pe burta, dar aceasta nu este solutia optima. Modul ideal de a scapa de grasimea de pe burta este sa-ti alegi alimentele cu intelepciune si sa faci exercitii fizice zilnic .

Stiind ce trebuie inclus in dieta ta este jumatate din treaba, cealalta jumatate face zilnic exercitii care se potrivesc tipului tau de corp. Anumite alimente ajuta la reducerea grasimii incapatanate din burta si va vor ajuta sa va bucurati de un fizic mai subtire.

10 alimente pentru reducerea grasimii de pe burta.

1. Migdale

Migdalele contin o cantitate buna de grasimi sanatoase – grasimi polinesaturate si mononesaturate. Ambele grasimi va ajuta sa va impiedicati sa mancati in exces. Un studiu din American Journal of Clinical Nutrition a dovedit ca consumul de migdale suprima foamea. De asemenea, ajuta la lupta impotriva bolilor de inima.

Cu un continut ridicat de magneziu, migdalele sunt o componenta cheie pentru construirea muschilor si a avea mai mult muschi va va ajuta sa ardeti mai multe grasimi abdominale.

In plus, continutul ridicat de fibre din migdale va va face sa va simtiti plin mai mult timp. Deoarece migdalele contin putine calorii, acestea nu vor contribui la grasimea din burta. Asadar, pastrati intotdeauna la indemana migdalele prajite si savurati-le ca gustare sau in salate sau alte feluri de mancare.

2. Pepene verde

American Dietetic Association declara pepenele verde ca un aliment perfect pentru reducerea grasimii din burta. Pepenele verde contine 91% apa si cand il mananci la inceputul mesei, te umple fara a adauga o cantitate substantiala de calorii la masa.

In plus, te simti mai plin mai mult timp si, de asemenea, ajuta la combaterea retentiei de apa. Acest fruct suculent este, de asemenea, bogat in vitaminele B1, B6 si C, precum si potasiu si magneziu. Este un supliment extraordinar la o dieta cu continut scazut de calorii si cu continut scazut de grasimi.

Un studiu interesant realizat la Universitatea din Kentucky a dezvaluit ca consumul a doua pahare de suc de pepene verde in fiecare zi timp de opt saptamani reduce greutatea corporala (in special grasimea din jurul burtii) fara a modifica masa musculara. Consumul regulat de pepene verde reduce, de asemenea, riscurile asociate cu acumularea placii arterelor coronare si a bolilor de inima.

3. Fasole

Consumul regulat de diferite tipuri de fasole contribuie la reducerea grasimii corporale, la dezvoltarea muschilor si la imbunatatirea procesului de digestie. Fasolea te ajuta, de asemenea, sa te simti plin pentru o perioada mai lunga de timp, evitandu-te astfel sa nu mananci in exces.

Acest lucru se intampla deoarece fasolea este o sursa excelenta de fibre solubile. Aceasta fibra vizeaza in special grasimea din burta, ajutand la descompunerea acesteia, astfel incat grasimea sa poata fi eliminata din corp. In plus, proteina din fasole ofera energie corpului tau. Puteti include cu usurinta fasolea in mesele zilnice adaugandu-le la salate, supe sau garnituri.

4. Telina

Pentru a obtine o burta plata, umpleti farfuria cu legume cu frunze verzi, cum ar fi telina. Telina este extrem de scazuta in calorii, plina de fibre si contine calciu si vitamina C care ajuta la pierderea in greutate.

Puteti bea o jumatate de pahar de suc de telina inainte de a va manca pranzul sau cina pentru a va ajuta sa va curatati sistemul. De asemenea, puteti adauga telina in salata sau supa. Un beneficiu suplimentar al telinei este ca acesta contine apigenina, un compus natural care reduce riscul de cancer ovarian la femei.

5. Castraveti

Castravetii sunt un aliment extrem de racoritor si cu continut scazut de calorii. 100 de grame de castraveti contin aproximativ 96% apa si doar aproximativ 45 de calorii. Sunt ambalate cu minerale, fibre alimentare si vitamine.

Consumul zilnic de o farfurie cu salata de castraveti este o modalitate eficienta si sanatoasa de a va curata corpul de toxinele daunatoare eliberate de sistemul digestiv si de a pierde in greutate. Ca un beneficiu suplimentar, consumul zilnic de castraveti va poate oferi o piele stralucitoare si stralucitoare, deoarece este bogata in vitaminele B si C.

6. Rosii

O rosie mare are doar 33 de calorii. Contine un compus cunoscut sub numele de 9-oxo-ODA care ajuta la reducerea lipidelor din sange, care la randul sau ajuta la controlul grasimii din burta. Acest compus combate, de asemenea, bolile cronice asociate cu obezitatea.

In plus, puternicul antioxidant licopen din rosii ofera o multime de beneficii suplimentare pentru sanatate, cum ar fi reducerea ridurilor, combaterea cancerului si reducerea nivelului de colesterol. Rosiile sunt o sursa excelenta de nutrienti precum fierul si potasiul si sunt bogate in vitaminele A si C. Deci, pentru a va bucura de un corp sanatos, includeti rosiile (atat in ​​forma cruda, cat si in forma gatita) in dieta zilnica.

7. Avocado

Un aminoacid important cunoscut sub numele de lecitina din avocado ajuta la gestionarea greutatii corporale. De asemenea, o sursa de grasimi bune – grasimi mononesaturate si polinesaturate, avocado ajuta la arderea cu usurinta a grasimii din burta.

Continutul bogat de fibre ajuta, de asemenea, sa mentina foamea la distanta si sa va impiedice sa mancati in exces. In plus, avocado are proprietati anti-imbatranire, antifungice si antibacteriene care ofera multe beneficii pentru frumusete si sanatate .

8. Merele

Merele au un continut ridicat de fibre dietetice, flavonoide, fitosterol si beta-caroten, care iti fac burta sa se simta plina si te ajuta sa eviti alimentatia in exces. Potrivit unui studiu brazilian, femeile care au mancat trei sau mai multe mere pe zi au slabit mai mult in comparatie cu cele care nu au consumat-o.

Compusul natural din mere cunoscut sub numele de pectina ajuta la pierderea in greutate. Fructele bogate in pectina necesita de obicei mai multa mestecare si atunci cand pectina se dizolva in stomac, formeaza o substanta asemanatoare gelului care capteaza colesterolul si grasimile din dieta. In plus, pectina reduce si riscul de cancer de colon, iar antioxidantii si vitamina C din mere va vor ajuta sa va pastrati pielea fara riduri.

9. Cirese tarte

Un studiu realizat la Universitatea din Michigan a constatat ca o dieta care contine cirese tarte ajuta la scaderea simptomelor bolilor de inima si a sindromului metabolic. Sindromul metabolic creste riscul de grasime abdominala, precum si de boli de inima si diabet.

Aceste cirese reduc nivelul colesterolului din organism si pot reduce in mare masura grasimea corporala. Ciresele tarte au, de asemenea, proprietati antioxidante care au beneficii anti-imbatranire, facandu-te sa arati mai tanar si sa te simti mai bine.

10. Ananas

Acest fruct tropical contine enzima bromelaina, care are proprietati antiinflamatoare. Aceasta enzima metabolizeaza proteinele care contribuie la o burta mai plata.

Un studiu realizat la Universitatea din Maryland a dezvaluit ca proprietatile antibacteriene ale bromelainei contribuie, de asemenea, la combaterea bacteriilor care cauzeaza diaree si, de asemenea, sunt foarte eficiente in vindecarea tulburarilor intestinale . Scutirea de afectiunile stomacului poate duce la balonare abdominala mai mica si o talie mai subtire.

In plus, ananasul contine vitaminele B-6 si C, mangan, tiamina, cupru si fibre care ofera o serie de beneficii pentru sanatate.

Cu aceste alimente, puteti lupta cu grasimea de pe burta si va puteti bucura de o talie mai subtire. Cu toate acestea, aceste alimente vor juca un rol major doar in obtinerea unei cifre mai bune atunci cand sunt asociate cu exercitii fizice regulate.

Resurse:

http://ajcn.nutrition.org/content/89/3/794.full

http://umm.edu/health/medical/altmed/supplement/bromelain

(Visited 389 times, 1 visits today)

Daca ti-a placut acest articol, apreciaza-l cu un share!

Lasă un răspuns

Specify Twitter Consumer Key and Secret in the Super Socializer > Social Login section in the admin panel for Twitter Login to work

Adresa ta de email nu va fi publicată.