Cum sa slabesti dupa varsta de 40 de ani

  • 167
  • 1
  •  
  •  

Datorita modificarilor hormonale, pierderii masei musculare si incetinirii metabolismului, sa slabesti dupa varsta de 40 ani, nu este un lucru usor de facut – dar nici nu este imposibil.

Daca vrem sa slabim si deja am trecut de varsta de 40 de ani, trebuie mai intai sa incercam sa cream noi obiceiuri si sa le imbunatatim pe cele vechi. Acestea ne pot ajuta sa ne crestem din nou masa musculara si sa ne acceleram din nou metabolismul, au spus Sanatatea femeilor medicul revistei, Keri Peterson. Cu toate acestea, exista cateva lucruri de retinut cu privire la dieta si obiceiurile de somn – sa le vedem intr-o linie frumoasa.

Cum sa mananci daca vrei sa slabesti dupa varsta de 40 ani?

Expertul va recomanda sa mancati legume cu indrazneala, deoarece acestea sunt sarace in calorii si bogate in vitamine, minerale si fibre. Fibrele ne ajuta sa ne mentinem plini si satuli, asa ca la o ora sau doua dupa masa nu simtim ca putem manca intregul continut al frigiderului. Legumele si fructele ne ajuta sa nu mancam prea mult din alte alimente. „Daca le luam ca jumatate din farfurie ca garnitura, vom putea manca mai putin din celelalte alimente doar pentru ca ne vom simti plini”, a explicat nutritionistul Erin Palinski-Wade.

De asemenea, merita sa acordati atentie cresterii aportului de proteine pentru a slabi dupa ce ai trecut de varsta de 40 de ani. Potrivit expertilor, se recomanda consumul a 20-30 de grame de proteine la fiecare masa principala. Proteinele sunt mai greu de digerat decat grasimile sau carbohidratii, astfel incat corpul nostru lucreaza mai mult pentru a-l descompune, dar avem nevoie si de un aport adecvat de proteine ​​pentru a ne mentine muschii. In plus, expertii recomanda sa evitam prajiturile, bauturile racoritoare si alcoolul, precum si sa fim atenti la ceea ce consumam si cand. Seara, este mai bine sa alegeti doar o cina usoara, micul dejun cu toate acestea, ar trebui sa fie bogat in proteine, fibre, grasimi vegetale si nutritiv.

Cum si ce sport sa faci dupa varsta de 40 de ani daca vrei sa slabesti?

Dr. Peterson sugereaza un antrenament de 30 de minute cu intensitate moderata, dar cu cat exercitam mai mult, cu atat putem arde mai multe calorii, ceea ce inseamna ca cu cat facem mai mult sport cau atat slabim mai repede. Si ce forma de miscare merita sa alegi? Antrenorul personal Julie Diamond cu varsta peste 40 de ani recomanda exercitii de intarire care misca intregul corp, de 3-5 ori pe saptamana. Desi pe masura ce se apropie menopauza, majoritatea oamenilor tind sa se ingrase in partea de mijloc a corpului, expertul spune ca nu ar trebui sa ne concentram doar pe anumite zone ale corpului, ci sa lucram toate grupele musculare. Acest lucru face ca constructia musculara sa fie mai eficienta si, in timp, intregul corp poate fi remodelat.

Si inca cateva sfaturi daca vrei sa slabesti dupa varsta de 40 ani

Pastrati un jurnal alimentar, reduceti stresul si dormiti cel putin 7 ore pe noapte. Somnul de calitate este deosebit de important, deoarece daca nu ne odihnim suficient, se produce prea mult hormon numit gherlin si prea putina leptina. Si aceste procese pot duce la cresterea poftei de mancare si a greutatii. Poate doriti sa verificati si glanda tiroida cdeoarece poate provoca cu usurinta cresterea in greutate. In acest caz, pe langa modificarile stilului de viata, este cu siguranta recomandat sa solicitati sfatul unui medic si sa discutati despre tratamentul problemei.

In sfarsit, inca un sfat important: spuneti prietenilor si familiei dvs. ce modificari ati facut pentru a slabi si cereti sprijinul acestora. Va fi mai usor sa faci sport in mod regulat daca un prieten te insoteste sau sa te tii de dieta daca membrii familiei nu sunt ofensati ca iei doar un mica felie de tort din tava.

De asemenea in acest articol Cum sa scapi de cea mai periculoasa grasime abdominala? Metode care reduc grasimea viscerala mai gasesti cateva sfaturi in plus.

(Visited 1.864 times, 2 visits today)
  • 167
  • 1
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *