Acest mic dejun scade nivelul de colesterolul, zaharul din sange si ajuta sa slabesti

Daca ti-a placut acest articol, apreciaza-l cu un share!

Acest mic dejun sanatos scade nivelul de colesterolul, zaharul din sange si ajuta sa slabesti

Micul dejun este cea mai importanta masa din zi si nu ar trebui sa fie sarit niciodata.

Exista multe persoane care cred ca isi sustin sanatatea omitand micul dejun, iar in conformitate cu Asociatia Dieticienilor din Marea Britanie (BDA), doar doua treimi dintre adultii din Marea Britanie mananca in mod regulat micul dejun si in jur de trei sferturi dintre americani.

Unii sustin ca importanta acestei prime mese in timpul zilei este inclusa cu intelepciune in numele ei: ni se recomanda sa o mancam pentru a ne rupe postul de peste noapte.

Potrivit dieteticianului Sarah Elder, organismul foloseste o multime de depozite de energie pentru crestere si reparatie in timpul noptii, astfel incat un mic dejun echilibrat ajuta la cresterea nivelului de energie, precum si a cantitatilor de proteine ​​si calciu utilizate pe parcursul noptii.

El energizeaza organismul, imbunatateste concentrarea si ajuta organismul sa arda calorii. Studiile au aratat ca micul dejun este legat de memoria imbunatatita si un risc mai mic de boli de inima, obezitate, boli si colesterol ridicat.

Cand sarim peste micul dejun, experimentam pofte crescute, deoarece nivelul de zahar din organism este scazut si ajungem sa supraalimentam in restul zilei.

Urmatoarea reteta pentru micul dejun este o optiune sanatoasa pentru a incepe ziua. Va sprijini procesul de ardere a caloriilor, scaderea nivelului de colesterol si glucoza si va va ajuta sa slabiti.

Ingredientele sale principale sunt ovazul si semintele de chia. Semintele de chia sunt abundente in acizii grasi omega 3 si omega 6, iar antioxidantii puternici si proprietatile antiinflamatorii imbunatatesc sanatatea inimii si combate artrita si diverticuloza. 30 gr de seminte de chia contine 27% fosfor, 18% calciu, 30% mangan, precum si niveluri mai mici de cupru si potasiu.

Pe de alta parte, fulgii de ovaz sunt o sursa bogata de beta-glucan, o fibra solubila care scade colesterolul rau. Ovazul este de asemenea bogat in mangan, seleniu, zinc, magneziu, fier, tiamina, fosfor, etc. O cana de ovaz gatita contine 150 de calorii, 4 grame de fibre si 6 grame de proteine.

Iata cum sa pregatiti deliciosul dvs. mic dejun sanatos:

Ingrediente:

  • 1 cana de ovaz
  • 4 linguri de seminte de chia
  • 2 cani de apa
  • 2 linguri de miere
  • 1 lingurita de scortisoara
  • Un pic de sare

Instructiuni:

Turnati apa intr-un vas, adaugati scortisoara si imediat ce apa incepe sa fiarba, coborati caldura si adaugati ovazul. Se fierbe 5 minute si se scoate vasul de la foc. Acoperiti-l si lasati-l deoparte 5 minute.

Amestecati, adaugati seminte de chia, miere si sare si bucurati-va!

(Visited 3.115 times, 1 visits today)

Daca ti-a placut acest articol, apreciaza-l cu un share!

Lasă un răspuns

Specify Twitter Consumer Key and Secret in the Super Socializer > Social Login section in the admin panel for Twitter Login to work

Adresa ta de email nu va fi publicată.